12.1.07

Glede na to, da jutri odidem za nekaj dni v Pariz, sem se odločil objaviti pismo najstnika, ki sem ga dobil z neke druge spletne strani. Gre pa za to, da izhaja iz verne družine, vendar je pač v letih, ko je njegova verska rast nekoliko v krizi. Jezikovno sem pismo nekoliko polepšal. Slika je vzeta s spletne strani Lifeteen.
Sem 16-letni Ljubljančan, izhajam iz verne družine. Pred dvema letoma sem bil pri birmi, vendar tudi po birmi nisem nehal hodit k maši. Na žalost je naša župnija precej mrtva, kar se mladine tiče. Težavo pa imam zaradi obiskovanja maše. Moji starši namreč vztrajajo, da je treba k maši v nedeljo zjutraj, vendar se meni ne da zgodaj vstajati, ker imam že tako ali tako dovolj zgodnjega vstajanja čez teden in se vsaj konec tedna lahko naspim. Zato sem se odločil, da hodim ob sobotah, vendar je spet problem, saj je dolgočasno, poleg tega sem edini najstnik tam (morda je še nekaj otrok, v glavnem pa so upokojenci). Pridigo skoraj preslišim, ker mi je brez vezna. Pa tudi petje ni za nikamor (rajši bi poslušal vsaj nekaj bolj umetniškega, če že mladinske glasbe ni, kot pa neko fušanje…). Sam sem sicer že nameraval hodit ob sobotah k frančiškanom, kjer imajo LifeTeen, vendar mi starši ne pustijo. Pravijo mi, da moram hodit k maši v svoji domači župniji, ne pa drugam. Sam se z njimi ne strinjam, vendar jih nikakor ne morem prepričat. Ne vem, kaj naj naredim. Razmišljam, da bi kar nehal z obiskovanjem maše. Zdi se mi, da bi to doma lažje sprejeli kot če bi hodim drugam.
drejc
Dragi Drejc, najprej čestitke za pogum, ker si se odločil, da boš tudi po birmi živel kot kristjan. Za mnoge je na žalost birma konec vsega, čeprav bi moral biti to šele začetek. Videti je, da se za to lahko zahvališ tudi svojim staršem, kajti kolikor sem uspel razbrati, ste nekdaj skupaj hodili k maši. Družinsko obiskovanje maše in molitev v družini sta danes redkost. Sam dostikrat opažam, da starši dostikrat le pripeljejo otroke k maši, potem pa jih spet pridejo iskat. Takšen zgled seveda nekako učinkuje do najstniških let, potem pa ne več, saj se začnejo otroci spraševat, zakaj oni MORAJO hodit k maši, staršem pa ni treba. Ti pa si bil nekako obvarovan pred tem - in to je veliko.
Najprej se vprašajva, kaj sploh je maša. Za mnoge je zgolj zapravljanje časa, za druge spet dolgčas. A dovolj je, da vemo, kaj maša pomeni za kristjane. Za nas je to živo srečanje s Kristusom, ki obnavlja svojo daritev v podobi kruha in vina. Seveda še prej spregovori po besedi iz Svetega pisma. Pri vsaki maši se srečujemo s Kristusom, in ga prejemamo preko obhajila. Ravno zato je obisk nedeljske maše (poleg zapovedanih praznikov) za kristjana dolžnost, sicer sčasoma izgubi povezanost z Jezusom. Verjamem, da se beseda “dolžnost” sliši precej grdo, ker spominja na prisilo. Toda obisk maše bi moral biti predvsem kot obisk svatbe - verjetno si se veselil, ko si obiskal kakšen žur. In maša je lahko takšen “žur”, kjer lahko obeduješ z Jezusom.
Toda zate je očitno problem hoditi k maši v domači župniji. Da imaš težave z vstajanjem zjutraj, popolnoma razumem - mlad človek potrebuje dovolj spanja, poleg tega je v naši družbi že nekako v navadi, da se v soboto mladi zabavamo pozno v noč. Zato je tudi razumljivo, da greš ob sobotah zvečer k maši in ne v nedeljo zjutraj. A kot sem uspel razumeti, te sobotna maša nekako ne pritegne, te ne nagovori. To pa zato, ker ti je govorica skupaj z obredjem nekako nezanimiva. Čutiš se nebogljen, sam, osamljen v tisti množici ljudi, ki so veliko starejši od tebe. Ne zmoreš doživeti srečanja z Jezusom. Ravno zato je bila tudi uvedena maša Lifeteen, ki jo omenjaš. Tam mladi sodelujejo pri maši in tudi govorica duhovnika je bližja mladim. Verjamem tudi, da je veliko lažje poslušati pravo ritmično popularno krščansko glasbo kot pa ljudsko petje, ki je lahko zelo lepo, če je pesem res zapeta iz srca, a kot vidim, mladih ne nagovori preveč. In razumljivo je, da te vleče drugam, in to tja, kjer je verjetno tudi tebi primerna družba. Kajti krščansko življenje je predvsem življenje v neki skupnosti, pa naj bo to družina, župnija ali kakšna posebna skupina. Za tvojo rast v veri je pomembno, da nisi “brezdomec” v Cerkvi, zato ti LifeTeen tudi sam priporočam, posebej še zato, ker je v tvoji bližini (tvoji vrstniki iz drugih slovenskih mest na žalost nimajo te sreče, tega se zavedaj). Poskusi to povedati tudi tvojim staršem - menim, da bodo še vedno raje videli, da greš k frančiškanom kot če nasploh nehaš hodit. Jih pa moraš tudi razumeti - verjetno so bili vzgojeni v tradicionalnem krščanstvu in zato tudi vztrajajo, da ostaneš v domači župniji.
Želim ti veliko rasti v veri in da bi našel svoje mesto tam, kjer se čutiš sprejetega.




12.01.2007 ob 19:36
Ko sem bil jaz šolarček, sem tudi moral k maši. Mama je šla k rani maši, sestri in jaz pa k pozni. Oče ni hodil k maši, tako da je za verske obveznosti skrbela mama.
Tako kot cerkev, je tudi knjižnica bila odprta samo v nedeljo. Obiskoval sem četrti razred osnovne šole, ko sem začel zahajati v knjižnico. Ob osmih sem bil v knjižnici, kjer se izbiral knjige, potem sem jih nesel domov, pa hitel nazaj proti cerkvi (ki je bila blizu knjižnice). Ker sem bil majhen, droban fantiček, sem bil navadno zadnji postrežen. Ure nisem imel, vendar sem po tem, kako so hiteli ljudje v cerkev, sklepal, da bom mašo zamudil, če bom prej nesel knjige domov. Zato sem jih stisnil pod pazduho in z njimi v cerkev.
Radovednost pa mi ni dala miru, zato sem poškilil v knjigo. Ta me je okupirala, zato sem pozabil, kje sem. Naenkrat sem se zalotil, da stoje berem knjigo, ko vsi drugi okrog mene klečijo. Hitro sem pokleknil, pa spet začel brati. Tokrat so oni okrog mene stali, jaz pa kleče bral.
Ker mi je bilo nerodno, sem se spravil na kor. Tam sem imel mir, vendar pa je bila slaba svetloba, zato je bilo branje bolj naporno. Ko je spomladi postalo toplo, sem se vsedel na klopco v parku zraven cerkve, ter bral tako dolgo, dokler nisem opazil, da ljudje zapuščajo cerkev.
Na ta način so druge knjige, in ne katekizem, postale moje učiteljice. Vse bolj sem začel uporabljati lastno pamet, mama pa tudi ni bila taka tercialka, ki bi mi delala probleme zaradi vere.
Že dolgo sem ateist in nobene religije ne pogrešam. Ne kradem, laž sovražim, svoje ženske nočem izgubiti, zato za drugimi ne lazim.
Kaj bi pa naj še duhovniku pravil pri spovedi?
12.01.2007 ob 20:59
Človek se pač mora v življenju odločiti za religiozen ali za znanstveni pogled na svet.
Prvi je primitiven in infantilen - je pa način reševanja osebnih težav, kompenzacija, narkotik, berglja, psihoterapija obenem. Zatočišče za šibke duše torej.
Le kdo si ne bi želel imeti na svoji strani neznansko močno in ljubeče bitje, ki pazi nate, te kaznuje ali nagrajuje - kakor skrben oče. Nihče ! Je pa tako pričakovanje vernih ljudi skrajno otročje.
Ko se človek najde v podrejenem odnosu glede na naravne ali pa družbene sile, si kot izhod iz stiske ustvari fantazijska bitja, ki so na njegovi strani in mu pomagajo reševati nejgove probleme.
Zelo praktična rešitev. Strah torej rojeva bogove.
Samo od njegove domišljije pa je odvisno kakšne bogove si bo ustvaril (po svoji podobi seveda) in jih projiciral v nebo.
Že kritiki grške mitologije so znali povedati, da če bi krava znala govoriti, bi si ustvarila bogove z kravjo podobo.
Ta fantazijski svet, ki ga sodobna psihologija obravnava kot skupinsko samoprevaro, je edino zatočišče za ljudi, ki svojih težav ne znajo reševati na drug, bolj ustrezen način.
To vrtenje okoli imaginarnega sonca je za šibke ljudi, ki so lačni in žejni božje ljubezni (ker pač ne dobijo ljubezni od sočloveka) prav prijetna omama. Podobno kakor cigarete, alkohol ali droga. Beg od življenja torej.
Veliko lepše in lažje je torej živeti pod nebom, po katerem letajo angelčki, kot pa pod nebom, po katerem letajo sateliti.
Znanstveni pogled na svet je veliko težji.
Človek se lahko zanese samo na sebe, svojo vest in razum.
Znanost je pač mrtvo hladna in ne ponuja tolažbe kot religija.
Je pa tak pogled veliko bistrejši - brez megle in verskega poneumljanja. Človek je svoboden, kot ptiček na veji - brez ideologij.
Ko se rodimo smo vsi nereligiozni, neverni, brezbožniki, ateisti.
Šele z toplo in nežno ideološko indoktrinacijo - pranjem možganov - človek dobi do kakšne verske ideologije čustveni odnos in jo potem še kot odrasel zagovarja, ne da bi se zavedal, da so mu jo na prefrigan način podtaknili - kakor kukavičje jajce.
Šele ko se ćlovek reši teh talibanskih, zastarelih mitologij, ki sodijo na smetišče zgodovine, lahko svobodno zadiha in mu ni treba več padati na kolena in klečeplaziti okoli lesenih malikov.
Če bi bili kristjani zmožni gledati izven plašnic svoje ideologije, bi presenečeno na koncu ugotovili, da bizarno malikujejo: truplo pribito na 2 deski.
12.01.2007 ob 21:11
jožeff, zelo dobro napisano. Se podpišem.
In dejansko je res tako: trditi, da je človek po naravi religiozen, je čista laž. Vsak človek se rodi ateist in bi moral to tudi ostati. Vera je posledica (napačne) vzgoje, pranja možganov, poneumljanja. Rezultat tega je, da imamo samo na Slovenskem cel kup raznih katolibanskih iztirjencev, ki so pripravljeni zagovarjati čisto vsako svinjarijo rimsko-katoliške mafije. Med njimi je tudi Agent. In osebno si bom prizadeval za to, da se njegov blog zablokira.
Objektivno dejstvo je, da če bi bili vsi ljudje na svetu ateisti, bi bilo 90 odstotkov manj vojn, nasilja, laži… Razlogi so sledeči:
-vernik je suženj, ki potrebuje gospodarja, ateist pa je svoboden
-vernik svoje svinjarije vedno opravičuje s sklicevanjem na neka izmišljena nadnaravna bitja, ateist je odgovoren samo sebi
-vernik je že po naravi nagnjen k malikovanju, ateist nikoli ne malikuje
-vernik živi v nekem lažnem upanju na posmrtno življenje, ateist pa živi v resnici, ker ve, da so vse to samo idiotske zgodbice za majhne otroke
In še bi lahko našteval.
12.01.2007 ob 21:39
@svobodnjak, tebi je socializem dodobra opral možgane!!!!
1. Človek se SPLOH ne rodi ateist - ateist biti je produkt socializma. Vera oz. duhovnost je BISTVENI del človeka, pa če človek to prizna ali ne. Človek ni samo telo, je tudi duša - duševno bitje - iz tega potem logično sledi vera, duhovnost, religija. Ki pa seveda ni nujno krščanska!!! Lahko je tudi new age, če hočeš. Da pa se je religija spremenila v cerkev oz. v inštitucijo, pa ima vsak svoj zgodovinski zato. Razen tega se je dogajalo to zelo dolgo nazaj.
2. Vernik je suženj, ateist pa svoboden??? ahahahaah - pa kdo ti to verjame, razen zapriseženih stalinistov?
3. Ateist opravičuje svoja dejanja drugače. Zaradi delavskega razreda ali države ali partije ali sistema ali bla bla bla
4. Daj no, ateist ne malikuje??? Kaj pa štafeta mladosti? itd itd
5. Ja, na žalost je bila cerkev tista, ki je ljudem ubila v glavo, da se samo enkrat živi - pa se ne - boš “videl”, ko boš umrl!!! Razen tega je budizem učil o posmrtnem življenju in reinkarnaciji že zdavnaj pred Kristusom.
Daj no, svobodnjak, ne blamiraj se več s takimi komentarji, no. Pa saj obstajajo tudi inteligentni in razgledani ljudje, ki to berejo!
@mijau - zanimiva izkušnja, pa lepo, da ti mama zaradi tega ni težila.
@jožeff - še en, ki je ostal v socializmu. Dogma. Ni vredno komentarja.
@agent -a je slika iz LifeTeena? Ljudje izgledajo kar sproščeni in veseli. Kdaj so maše in kje? Lahko malo več poveš o tem?
12.01.2007 ob 21:43
Dejstvo je, da se vsi rodimo brez znanja. Dejstvo je, da jih veliko na tem ostane. In očitno je treba svoje nasprotovanje NUJNO izliti. Pa nimam nič proti svobodnjakom, še manj jožefom. Svojo dogmo sta oba kar dobro izrazila.
12.01.2007 ob 21:47
Jožeff for president!
12.01.2007 ob 21:48
@Dajana, slika je res z LifeTeena. Maše so pri frančiškanih v centru Ljubljane ob sobotah zvečer ob sedmih. Sicer je bilo nekdaj tako, da je bil po maši še pulz večer za najstnike, vendar ga zdaj trenutno ni, ker ni animatorjev. Si pa lepo vabljena, pa še koga pripelji s seboj. Čeprav je maša posebej namenjena najstnikom, lahko pride vsak, kdor želi.
12.01.2007 ob 21:56
Svobodnjak, a če ne kdo ne misli tako kot ti ga je treba zablokirat. Daj rajši doseži, da bodo zablokirali blog- fan klub, ki ga obiskujejo nekateri slavni blogerji in ga celo komentirajo. Ker je čisto navadna svinjarija - risanka- z elementi pedofilije in bi ga res bilo treba zablokirati, ker je kriminal. Kdor ga piše ima takšna nagnjenja ali izkušnje. Zagotovo in kdor se nad tem naslaja tudi verjetno. Prav zanimivo bi bilo preveriti od kje prihaja. Na tisti škatli bi se po moje našlo marsikaj. Ali je po tvoje, svobodnjak potrebno preganjati pedofilijo samo , če so storilci duhovniki katoliške cerkve? Daj pusti nas zavedence. Nam ni pomoči.
12.01.2007 ob 23:55
Agent, oprosti za naslednje besede na tvojem blogu. Ampak kot sva pisala na enem drugem blogu, so v jezi dopustne.
Svobodnjak, pa koji si ti klinac, da se boš osebno zavzemal za nekaj.
Nimam nič niti proti ateistom, niti katolikom niti proti muslimanom in se družim z vsemi. Imam pa veliko proti rasistom in nestrpnežem vseh vrst. Zato se z njimi ne družim, niti ne berem njihovih člankov in blogov. Ker me ne zanimajo.
In zato težko razumem, da ob kupu drugega materiala na internetu tipi kot je slobodnjak berejo Agentov blog in si še vzamejo čas za komentar.
Jožeff, ali je bil Einstein znanstvenik ali vernik? Sam je izjavil, da je veren nikoli pa ni rekel, da je znanstvenik. Sicer pa je najbrž relativnostna teorija tako ali tako samo še ena od prevar katoliške cerkve.
13.01.2007 ob 00:00
Agent, moje spoštovanje. Čeprav se s tabo v mnogih zadevah ne strinjam povsem in mislim, da si velikokrat pristanski, občudujem tvoj slog.
Vedno pišeš umirjeno in spoštljivo. Kar meni ne uspeva, kadar sem jezen.
13.01.2007 ob 00:14
Hvala.
Kadar me popade sveta jeza, takrat sem pristranski.;)
No ja, to je pač malo v hecu. Vsak človek je na nek način zaznamovan z nekim širšim makro-nazorom, vendar ima svoj mikro-nazor. Doslej še nisem srečal dveh liberalcev s povsem enakim nazorom - nianse pač. Povsem nevtralnega človeka pa ni. In na blogu si pogosto dam duška…
Mir in dobro.
13.01.2007 ob 06:40
@Blitz
To, da je bil Einstein vernik je mit, ki ga radi razširjajo (in so ga že v njegovem času) verniki vseh vrst, ker bi ga radi imeli za svojega. Kar je seveda absurd. Einsteinu so duhovniki zaradi njegovega “panteizma”, ki nima nobene zveze s krščanskim ali judovskim razumevanjem Boga, pošiljali celo grozilna pisma. Zaradi tega je napisal recimo tole:
“It was, of course, a lie what you read about my religious convictions, a lie which is being systematically repeated. I do not believe in a personal God and I have never denied this but have expressed it clearly. If something is in me which can be called religious then it is the unbounded admiration for the structure of the world so far as our science can reveal it.“
Napisal je tudi te citate:
“Thus I came–despite the fact that I was the son of entirely irreligious (Jewish) parents–to a deep religiosity, which, however, found an abrupt ending at the age of 12. Through the reading of popular scientific books I soon reached the conviction that much in the stories of the Bible could not be true.”
Vero je izgubil pri 12 letih. Ne verjame v Biblijo.
1. “I do not believe in a personal God.”
2. “The man who is thoroughly convinced of the universal operation of the law of causation cannot for a moment entertain the idea of a being who interferes in the course of events–provided, of course, that he takes the hypothesis of causality really seriously. He has no use for the religion of fear and equally little for social or moral religion. A God who rewards and punishes is inconceivable to him for the simple reason that a man’s actions are determined by necessity, external and internal, so that in God’s eye he cannot be responsible, any more than an inanimate object is responsible for the motions it undergoes.”
3. “I cannot conceive of a personal God who would directly influence the actions of individuals, or would directly sit in judgment on creatures of his own creation. I cannot do this in spite of the fact that mechanistic causality has, to a certain extent, been placed in doubt by modern science.”
Zgodbe iz Biblije po njegovem niso resnične.
“I do not believe in immortality of the individual.”
Ne verjame v nesmrtnost duše.
“There is nothing divine about morality; it is a purely human affair.”
“A man’s ethical behavior should be based effectually on sympathy, education, and social ties and needs; no religious basis is necessary. Man would indeed be in a poor way if he had to be restrained by fear of punishment and hope of reward after death.”
Morala po njegovem ni nič božjega.
13.01.2007 ob 07:25
Moj stik z cerkvijo je bil v mladosti samo takrat, ko me je nona na skrivaj peljala v bežigrajsko cerkev v Ljubljani. Ko je umrla je bilo vsega konec, edino kar mi je danes ostalo je Oče naš in Sveta Marija.
Do neke mere sem ostal veren budizmu.
13.01.2007 ob 12:30
Abaris, sicer ne vem, od kod si vzel navedene citate, pa denimo, da so resnični. Vendar pa so tvoji prevodi zelo površni.
Much in the stories could not be true - ja jasno. Vsakdo na tem svetu ve, da marsikaj v svetem pismu ne drži. Iz raznoterih razlogov. Biblija je vndar nastajala v nekem drugem času - ljudje so hitreje verjeli v nadnaravne pojave. Prav tako je bilo veliko težje preverjati zgodbe, ker ni bilo medijev, ni bilo svobode, etc. Prevod zgornjega stavka pa se glasi, da marsikaj v biblijskih zgodbah ne more biti resnično. Abaris, marskiateri od tvojih prevodov ne drži, pa zato ne pravim, da ne verjamem ničesar, kar si napisal. Enako velja za zgornji stavek. Einstein pač ni rekel, da ne verjame v biblijo. Vsaj ne v stavku, ki si ga ti citiral.
Individual je posameznik in ne duša.
Sicer pa se venomer znova sprašujem, kaj je v veri tako rajcastega, da se z njo tako zagreto ukvarjajo celo ateisti. Abaris ali ne bi raje usmeril svojega intelekta v nekaj, v kar verjameš in poskušal tisto izboljšati - temu se reče pozitiven pristop.
Ukvarjati se z nečim, v kar ne verjameš in s čimer tako ali tako nič nimaš (razen neizmernega sovraštva), je pa milo rečeno mazohizem. Kot bi koprive tepel.
13.01.2007 ob 13:20
Citati so iz knjige “Einstein and Religion”, avtorja Max Jammerja. Neki odvetnik, ki je zastopal katoliško cerkev, je Einsteinu pisal tudi tole:
“We deepy regret that you made your statement . . . in which you ridicule the idea of a personal God. In the past ten years nothing has been so calculated to make people think that Hitler had some reason to expel the Jews frm Germany as your statement. Conceding your right to free speech, I still say that your statement constitutes you as one of the greatest sources of discord in America.”
A zdaj pa ljudje ne verjamejo v nadnaravne pojave? A brezmadežno spočetje, Kristusovo vstajenje… zdravljenje bolezni z molitvijo … NI nadnaravni pojav? Kaj ti torej daje “filter”, da lahko sam oceniš, katere zgodbe iz Biblije so resniče in katere ne? A je to mogoče sodobna znanost? A ni “Sveta Knjiga” božja beseda, navdihnjena po “svetem duhu”?
Jaz sem napisal povzetek pri napačnem stavku, ker sem se zmotil pri urejanju teksta. Vsi citati so točni in če znaš vsaj malo angleščine lahko vidiš, da Einstein ni imel nobene zveze s takšnim Bogom, kot si ga predstavljaš ti.
Zakaj se ateisti in znanstveniki ukvarjamo z vero? Ravno zaradi takšnih izjav, ki jih uporabljate verniki za zavajanje javnosti. Nam je v nasprotju z vami prekleto mar za resnico.
Naš namen je, da bi odpravili sovraštvo in nestrpnost in zaviranje znanosti, ki jo povzroča vera, ne pa zato, ker bi bili mazohisti.
Zaradi mene lahko ti v svoji župniji govoriš, da je bil Einstein vernik kolikor hočeš, ampak ko boš takšne nebuloze razširjal tudi v javnosti, se zavedaj, da boš imel opravka tudi z mano.
13.01.2007 ob 14:54
A tako odpravljaš sovraštvo in nestrpnost?
Dosti te imam, psihopat.
15.01.2007 ob 23:52
Blitz, če je kdo psihopat, si kvečjemu ti. Tvoj zadnji post to jasno dokazuje. In dokazuje tudi, kakšno razvalino lahko naredi religija s svojim pranjem možganov, pri čemer je katolicizem še posebej patološki pojav.
Mir na svetu bo samo tedaj, ko se bodo ljudje zavedli, kam jih je pripeljalo verovanje. Na žalost je utopično pričakovati, da bi bili vsi ateisti. Vendar je moje poslanstvo ravno širjenje ateizma in gorje tistemu, ki bi delal nasprotno.
16.01.2007 ob 20:10
Če je kdo tukaj psihopat, si to ti (ne)svobodnjak, ki si prizadevaš za ukinitev svobode. Hočeš uvajati verbalni delikt, zdaj pa že groziš ljudem, ki razmišljamo drugače.
Sicer je pa največ zla na svetu povzročil najbolj ateistični režim - komunizem. Pobil je čez 100 miljonov ljudi, zaradi česar je daleč daleč najbolj zločinski.
16.01.2007 ob 21:06
vrli kristjani,zagovarjam to da se človek svoje zgodovine ne treba nikoli sramovati takšna ali drugačna to je tvoja zgodovina.
toda cerkev,ta črna mafija pa svojo zgodovino res ne more skriti,preveč je mrtvih teles za vami,saj ste za komunizmom drugi navečji svetovni rabelj.
če človek pomisli samo kaj ste delali v imenu križa in kako še danes vrtite svet mu gre na bruhanje.vi ste največe zlo na tem svetu,v vašem imenu so se celi narodi brisali z oble.nimam nič proti pravim kristjanom,ki verujejo v boga toda ne tega vašega malika ki ste ga vi ustvarili.
kje je bila ta vaša stpnost in ljubezen pri otkrivanju novih svetov ko je zasijalo zlato vrane črne,kje milost pri inkviziciji.
vi boste komu pametovali ko imate armaturo že vgrajeno v glavi od malih nog,ko vas pedofilija nagriza od znotraj,opus dei od zunaj,marš banda
ena.in lahko mi mirno rečete nestrpnež,če nas ne bi bilo šele potem bi se vrane gostile
16.01.2007 ob 23:41
Se takoj podpišem pod tvoj post, Nichiren.
Katoliki so res največja beda na svetu, še posebej ta gnoj Agent aka Gašper Blažič (pedofilska glista).
18.01.2007 ob 21:55
Čeprav podtikate Cerkvi ne vem kakšne zločine tudi tiste, ki jih ni zagrešila, pa je dejstvo, da je naveč zla na svetu povzročila ateistična ideologija komunizem.
Cerkev je s svojimi 60 tisoč žrtvami v svojem celotnem dvatisočletnem obdobju prav brezmadežna, če jo primerjamo s komunizmom, ki ima na vesti več kot 100 miljonov žrtev.
20.01.2007 ob 02:00
Alter2, si moral spet pljuniti na karbid?? Če se imaš za pravega kristjana, bi lahko vedel, da je lagati smrtni greh. Ampak tebe očitno to ne zanima, kajne? Ne vem, kje si dobil podatek 60 tisoč žrtev. Tudi ena smrtna žrtev te nečloveške ideologije bi bila preveč. Zato ni treba delati RKC brezmadežne, ker dobro veš, da je bila njena moč veliko bolj uničujoča kot katerikoli totalitarni sistem. RKC je bila sposobna v 70 letih, kolikor je trajal komunizem, uničiti več človeških življenj kot stalinizem in nacizem skupaj. Podatek 100 milijonov žrtev komunizma pa je pač še en konstrukt iz vrst dežmanovskih kvazi-zgodovinarjev, saj je bilo žrtev v resnici veliko manj, pa še te so bili v veliki večini ali domači izdajalci ali pa izkoriščevalci, ki so prejeli zasluženo smrtno kazen.
20.01.2007 ob 23:25
(ne)svobodnjak. Jaz ne lažem, lažeš pa ti. Jaz navajam uradna dejstva.
Uporabljam tudi enake kriterije za komunizem in Cerkev. Cerkev ima pod enakimi pogoji okrog 60 tisoč žrtev (lov na čarovnice, kot temu pravimo). Podobno ima komunizem pod istimi pogoji (brez vojn) več kot 100 miljonov pobitih.
Tvoje moraliziranje, da je en sam človek v primeru Katoliške Cerkve preveč, je popolnoma brezvezno, če častiš komunizem, ki jih ima več kot 100 miljonov.
Ta številka 100 miljonov prihaja od uradnih raziskovalcev - in to različnih. Vsi pa se strinjajo, da je bilo žrtev veliko več, ampak je treba počakati, da bodo vsi arhivi odprti.
Črno knjigo komunizma, ki opisuje zločine komunizma in pride do številke 100 miljonov, so napisali Francozi in to ne katoličani, kar bi jim rad podtaknil, ampak bivši komunisti.
Kar sprijazni se. Komunizem je najbolj zločinski sistem na svetu. Jasno pa je, da 100 miljonov ljudi ni moglo biti izkoriščevalcev. Domači izdajalci so bili lahko le po tem kriteriju, da je bil domači izdajalec vsak, ki se ni strinjal s komunizmom.
8.02.2007 ob 04:19
[...] Naloga Vatikana oz. Religij je obenem pozitivna in tudi negativna… Pozitivna zaradi selekcije ob prehodu v Novo Dobo Sveta…in Negativna zaradi množice populacije…ki bo zaradi nesposobnosti in ujetosti v Miselni svet ki ga je ustvaril in ga tudi vzdržuje t.i. Bog…tudi v agoniji umrla in se na koncu vrnila na izhodiščni položaj Bivanja Brez da bi se tega Zavedala…Njihova Ustvarjena in Omejena Zavest Uma bo po prestani Dolgotrajni Agoniji na koncu preprosto Izginila v Nič in se znova razblinila v Vse…Ta ciklus pa bodo ponavljali vse dokler se ne naučijo premagati Um in doseči Razum ter s tem seveda Svojo Subjektivno Zavest združiti z Višjimi Stopnjami Zavesti Abolutnega Bivanja. Bog kot tak zato kljub vsemu še Danes Igra pomembno Vlogo… Ustvarjen in Vzdrževan je Samo iz enega Razloga…Da cloveka Uci z trpljenjem..v isti sapi pa dela selekcijo med ljudmi za “koncno sodbo”…Kruta Smrt v Agoniji Suženjstva namrec caka vsakogar…ki bo ostal v Miselnem Svetu Opice…kjer je ta trenutek še vecina populacije na Zemlji…Kajti Um je Smrten, umrljiv..ima mejo…Sklicevanje na Jezusa in Vera oz. Verovanje ali t.i Upanje v Karkoli ali Kogarkoli je Samo dobro zastavljena Ukana s katero se dela selekcija…saj te lastnosti vodijo v pogubo…ker so prav Vse Umsko Ustvarjene…Četudi nekateri doživljajo taka in drugačna “duhovna” razodetja je to le perfekten trik Uma oz. Ega…ki tako vzdržuje svojo raven oz. Brani Mejo Med Umom In Razumom. Sofisticiran Trik Ega je recimo tudi Ljubezen kot jo Človek Pozna..Ljubezen kot Navezanost (družina…partner) ali Ljubezen kot Usmiljenje ali Ljubezen po kateri Človek Hrepeni Ne da bi se Zavedal Da je Sam v svoji Biti prav On ta Ista Večna Ljubezen ki je Edina Vseprisotno, Brezkončno in Brezčasno Obstojna…in tako več ni samo Ljubezen ampak postane ali prerase v LJUBEZEN…kjer Umsko-Fizični Stik Več ne pomeni Dosti oz. sploh ni potrebe po njem…Sex je tako recimo v tem Današnjem Miselnem Svetu Tista Materialno-Realna Zadeva ki Edini Lahko Človeka Dvigne iznad t.i. Boga…V Svetu LJUBEZNI pa je najniže na Lestvici Blagostanja…Tako se Religije otepajo tega “zla” iz razloga …da človek ne bi uvidel in dojel Dimenzij Iznad Boga…po drugi strani pa imajo zaradi nizke stopnje blagostanja le-tega pri svojem nasprotovanju tudi prav. Tako Ima religija v marsičem prav in govori Resnico aaaaaampak…to človek ni zmožen predelati z Umom ali Religiozno Duhovnostjo…ker sta preveč omejena…Do Razuma in s tem Notranje Izvirne Biti Človeka pa je težka in naporna pot…ampak selekcija bo naredila svoje in Ta Svet Bo Zaživel v Miru in LJUBEZNI…prej ali slej…s takimi ali drugačnimi Žrtvami… [...]